Boty na Sport - ASICS, MIZZUNO, NEW BALANCE
Facebook
   » Úvodní stránka » Články o sportovní obuvi » Historie firmy Mizuno Můj účet  |  Obsah košíku  |  Pokladna   
Kategorie
Výrobci/značky
Rychlé hledání


Použijte klíčová slova pro nalezení zboží které hledáte.
Rozšířené hledání
Informace
Obchodní podmínky
Doprava
Výměna zboží
Akční nabídka
Články o sportovní obuvi
Tabulka velikostí bot
Partnerský program (Affiliate)
Doporučené odkazy
Kontakt
Hodnocení zákazníků více
Nike Backboard
Skvělé boty. Přesně tohle jsem hledal, design trošku jako sk ..
5 z 5 bodů!

Historie firmy Mizuno

Hlavním záměrem společnosti Mizuno je přiblížit lidem sport a podporovat lepší a bohatší sportovní život ve společnosti.

Firma Mizuno je světovým lídrem v oblasti sportu a výroby sportovního vybavení. Zejména na baseballovém poli je Mizuno považováno za jednu z předních značek. Velký úspěch také zaznamenaly golfové hole Mizuno, které používají přední golfisté na PGA tour. Neméně důležitou součástí produktového portfolia je sportovní oblečení, kopačky a boty Mizuno. Všechny produkty, ať jsou to běžecké boty, tretry, kopačky, sportovní oblečení, golfové hole nebo baseballové pálky jsou vyrobeny samotnou společností Mizuno, která vlastní pobočky po celém světě včetně Francie, Kanady, Německa, Anglie, Taiwanu a Spojených států.

první obchod Mizuno

Začátky firmy sahají až do roku 1906, kdy věrný fanoušek baseballu Rihachi Mizuno začal provozovat malý obchod se sportovními potřebami, který později přerostl ve společnost světového formátu.

Rihachi Mizuno shlédl svůj první baseballový zápas v Kjótu, když mu bylo 18 let. Byl mu inspirací k zprovoznění specializovaného obchodu, který nabízel množství vlastně navržených baseballových dresů a stejně tak jiného sportovního vybavení. Nakonec se Rihachi rozhodl rozšířit své pole působnosti do celého světa. V roce 1920 podporoval svými produkty průběh olympijských her a dál se svou společností expandoval. Roku 1927 zahájila Mizuno výrobu lyžařského vybavení a o šest let později rovněž potřeb na golf. Rihachi Mizuno poté otevírá malou továrnu poblíž města Osaka v Japonsku, která se zabývá výrobou baseballových pálek, míčků, dresů a také lyží.

kluzák Mizuno

Sortiment Mizuna se radikálně změnil během druhé světové války, kdy vláda Japonska nařídila vyrábět vojenské vybavení. Po skončení války se Mizuno orientovalo na výrobu bytových doplňků, jako nábytek a kuchyňské nádobí. Nakonec se firma vrátila k původní výrobě baseballových potřeb, zejména se zabývala produkováním materiálů na rukavice a výrobou pálek, do kterých se nově přidávala pryskyřice pro delší životnost. V polovině devadesátých let bylo Mizuno opět na vrcholu sportovního průmyslu a podpořila olympijské hry v roce 1964 a zimní olympijské hry v Sapporu v roce 1972. Společnost se stala známou jako inovátor ve svém oboru, když začala vyrábět rukavice pro ligové hráče baseballu. Pro lepší orientaci v požadavcích baseballových hráčů začal mistr výroby Mizuna - Nubuyoshi Tsubota pořádat workshopy pro přední ligové týmy, při kterých shromažďoval informace, které pomohly při dalším vývoji baseballových potřeb včetně rukavic. Díky jeho úsilí se počet profesionálních hráčů baseballu razantně zvýšil.

kluzák Mizuno

I přes mnoho firemních úspěchů pocítila společnost Mizuno v roce 1980 potřebu osvěžit svůj sortimenta pokusit se prorazit ve Spojených státech. Na pomoc si povolalo veterána v oblasti sportovního vybavení Jacka Currana, který jim měl pomoci s americkou divizí. Na golfovém turnaji téhož roku Curran oslovil vedení společnosti Mizuno, aby zvážilo zahájení provozu v USA. Společnost tento krok dlouho zvažovala, ale nakonec svolila. Později se ukázalo, že Curranovo počínání bylo dobře načasované. Začal budovat Mizunu své místo na americkém slunci ze svého domova s pomocí zaoceánského spolupracovníka pro propagaci.

Masato Mizuno

V roce 1987 převzal Masato Mizuno, vnuk zakladatele firmy, veškerou moc nad vedením firmy. Nenabyl mezi svými kolegy mnoho důvěry, přesto však firma pod jeho vedením dále prosperovala. Byl to rovněž velmi agresivní obchodník. Jeho pozdějším cílem byla globální dominance na trhu. To znamenalo co nejvíce rozšířit pole působnosti a získat co nejpočetnější klientelu. Začal tedy podporovat tzv. "full-service marketing", který mimo jiné zahrnoval počítačové golfové lekce, ošetření akupunkturou, nebo masáže pro zákazníky Mizuna. "Chceme uvádět na trh co největší počet sportovních potřeb a také usilujeme o co největší internacionalizaci. To jsou naše cíle",řekl Masato Mizuno.

Do konce tohoto desetiletí získala Mizuno mnoho reklamních tváří, kteřé se staly nositeli jejich produktů a tím se společnost opět dostala do podvědomí většího počtu lidí. Mezi tyto hvězdy sportovního odvětví patřili fotbalista Joe Montany, John Elway či olympionik Carl Lewis. Během roku 1989 využívalo produkty Mizuno 240 předních profesionálních hráčů baseballu - obzvláště rukavice a boty. Firma také neustále produkovala nepřeberné množství nových výrobků. Před olympijskými hrami v Soulu v roce 1988 například Mizuno podepsalo smlouvu na jeden milión dolarů s běžeckou hvězdou Florence Griffith Joyner, se kterou pak v roce 1989 společně představili kolekci sportovního oblečení Flo-Jo. Tentýž rok Mizuno také debutovalo s celotitanovou golfovou holí MGC-35. Do konce roku Mizuno vydělala na prodejích 1 miliardu dolarů.

V roce 1990 japonské ministerstvo zahraničního obchodu a průmyslu vyslovilo své plány, ve kterých by se sport a rekreace stali hlavními pilíři na průmyslovém trhu a do roku 1999 by nabyli hodnoty 821 miliard dolarů. Masato Mizuno byl tomuto cíli nakloněn. Řekl časopisu Time: "Můj dědeček firmu založil, můj otec zdokonalil výrobní technologie a teď je řada na mě, abych zvedl úroveň společnosti a zmezinárodnil ji".

Mizuno znásobila svou popularitu na letních olympijských hrách v roce 1992 konaných v Barceloně, ve Španělsku. Dvanáct zlatých medailistů na sobě mělo boty Mizuno a k tomu i 30 sportovců, kteří se umístili na druhých a třetích pozicích. Mizuno také začala vyrábět uhlíkové lyže, tenisové rakety, baseballové pálky, sportovní oblečení a boty. V roce 1993 Mizuno získalo na prodejích 1,6 miliardy dolarů a kontrolovala 7mi procentní podíl na trhu 750 milionového golfového průmyslu, což ji činilo světovou jedničkou v oblasti sportovního vybavení. Mizuno také mezitím uvolnilo na trh mnoho dalších produktů, jako tenisovou raketu Reactor, která díky symetrické hlavě a patentovanému systému vypletení zaručovala zvýšení přesnosti o 200%!

V Americe se mezitím stal Jack Curran ředitelem Mizuno Corporation of America se sídlem v Atlantě v Georgii, která zahrnovala 320 zaměstnanců, 5 divizí (1 v Kanadě) a operační středisko v Gruzii, Mexiku a Texasu. Mizuno Corporation of America vydělalo na prodejích v roce 1993 100 miliónů dolarů. Mizuno poté opět hrála význymnou roli při olympijských hrách v roce 1996, které se konaly v Atlantě v Georgii, kde MCA sídlí. Produkty Mizuno při hrách dostály své pověsti a vše dobře fungovalo. Pět z šesti medailistů z baseballu či softbalu mělo na sobě sportovní oblečení a boty Mizuno.

Společnost Mizuno se rovněž začala podílet na ochraně životního prostředí. Sám Masato Mizuno se k této věci vyjádřil tak, že Mizuno Corporation teď vynaloží veškeré úsilí, aby veřejnosti ukázala jejich firmní postoj, čili to, že Mizuno má velký zájem o aktivní řešení globálních problémů životního prostředí.

V pozdních devadesátých letech se na trhu objevila jistá zpřísňující opatření. Masato Mizuno řekl: "My všichni v Mizunu budeme podporovat změny v managamentu, abychom se co nejrychleji dostali z tak nepříjemné situace. Zároveň se bude stále zlepšovat organizace tak, abychom byli schopni čelit jakýmkoli výzvám".

Během tohoto období Mizuno ukončilo činnost Mizuno Corporation of America zavřelo distribuční společnost v Gruzii, která distribuovala golfové vybavení a oblečení. Mizuno také snížila počet zaměstnanců a marketingových nákladů v dceřiných společnostech, ale i nadále rozvíjela golfové vybavení. Nově při výrobě požívala materiál zvaný Dural, který byl lehčí než titan, ale pro svou pevnost byl používán v letadlech a obranné technice.

Dlouhodobý plán Mizuna po roce 1998 zahrnoval globální rozvoj trhu pro své zboží. Obzvlášť udržet si pozici na celosvětovém trhu s golfovým, baseballovým, běžěckým a fotbalovým zbožím.

Hlavní dceřiné společnosti: Mizuno Kanada; Mizuno Corporation Niederlassung (Německo), Mizuno Corporation (Spojené království), Mizuno Francie, Mizuno Tchaj-wan Corporation, Mizuno USA Corporation.

zpět na seznam článků

Nákupní košík: více
0 položek
Proč BotyNaSport.cz?
  • 9 let zkušeností v oboru
  • jen originální zboží
  • doprava nad 1900 Kč zdarma
  • výměna zdarma
Doporučujeme více
Asics GEL Blade 3 SKLADEM
Asics GEL Blade 3 SKLADEM
1.889Kč
Novinky
06.02.2014 Nové tretry Nike
Právě jsme pro Vás naskladnili nové tretry Nike. Nabízíme jak sprinterské, tak na střední a delší vzdálenost. Vybírejte tretry právě nyní!

24.03.2013 Atletické tretry
Aktuálně u nás najdete mnoho běžeckých treter. Největší zastoupení mají tretry Nike, Puma, Asics, Adidas a New Balance. Většina treter je aktuálně nabízena s velkými slevami.

11.02.2012 Běžecké boty Nike
Jaro je za dveřmi. Pořiďte si nové běžecké boty Nike. Nabízíme velký výběr dámských i pánských běžeckých modelů za skvělé ceny!

04.02.2012 Sportovní obuv Nike - NOVÁ KOLEKCE
I když to tak venku nevypadá, jaro se blíží. Přidali jsme tedy do naší nabídky nové modely bot Nike z kolekce Jaro 2012. Tyto nové boty Nike naleznete v kategorii volný čas Nike. Nabídka je široká a ceny nízké, přejeme příjemné vybírání.

03.12.2011 Krach cen sálové obuvi
Srazili jsme ceny vynikající sálové obuvi Mizuno až na dno. Nakupujte právě teď, zásoby jsou omezené.

Novinky více
NIKE BACKBOARD SI (GS)
NIKE BACKBOARD SI (GS)
1.190Kč
Nejprodávanější zboží
01.LA Sport LA 500
02.Nike Zoom Rival MD 6
03.Mizuno Wave Thunder 5
04.Nike Capri Cnvs
05.Tretry Mizuno Tempo LD
06.Tretry Mizuno Tempo S
Slevy více
Karrimor Excel Trail 2
Karrimor Excel Trail 2
4.290Kč
1.190Kč